cristek99 pisze:Kostek jak u ciebie z komfortem na gwincie bo naprawde zalezy mi na tym zeby bylo tak jak w orginale, nie za twardo nie za miekko (chociaz ty duzo latasz po torze to musisz miec deske)
Dla mnie komfort jest OK. Samochód się mniej buja, ale wybieranie dalej jest OK. Nawet na tor za twardy zawias wcale nie jest dobry. Może na idealnie równy, ale takich nie ma

Generalnie nie polecam gwintu tej firmy. Jeszcze żeby cena wyglądała tak jak w USA to spoko, ale jak doliczymy podatki i wysyłkę to wychodzi nam cena niezłego KW.
Jak ktoś szuka alternatywy dla serii to ja bym się zastanowił nad AST. Zawieszenia robione zawsze pod indywidualne zamówienie więc można fajnie pokombinować. Do tego Momotube daje nam dużo większy zakres regulacji amorka. Jest też opcja jakiegoś tam tłoczka przy którym przeskok w regulacji jest bardzo duży i wówczas mieć komfortowy samochód w trasę który możemy mocno spiąć na górskich przełęczach. Oczywiście nie przeskoczymy sprężyny, ale warto rozważyć tą koncepcję gdyż mamy chwalony, autoryzowany serwis w Polsce dzięki czemu użytkowanie nie wychodzi drogo. Ewentualnie wysłać seryjny amorek do pomiarów i poprosić żeby taki był w najtwardszym/najmiększym ustawieniu.
Przynajmniej tak wygląda w teorii. Praktykę niedługo będę testował
